onze partners

Onze partners

Als netwerkorganisatie werken we intensief samen met onze partners in de stad. Structureel, met onze strategische partners, maar ook incidenteel. Er is veel mogelijk. Denk aan Hilversumse horeca en hotels, sportorganisaties, het onderwijs, winkeliers, grote bedrijven, mediaorganisaties. Wij kunnen op allerlei manieren helpen met de promotie, marketing en communicatie: of het nu gaat om content, branding, folders of complete partnerpakketten. Voor onze partners zijn aan die verschillende samenwerkingsvormen verschillende advertentiemogelijkheden gekoppeld, afhankelijk van de wensen. 

"Samen met Hilversum Marketing werken wij voor de Hilversumse ondernemers - van de cultuur, de horeca tot de detailhandel - aan een aantrekkelijk centrum. Zo dragen wij financieel bij aan het bezoekersdashboard. Dat biedt helder inzicht in het aantal bezoekers, waar die vandaan komen en hoe lang ze hier centrum blijven.

We doen ook mee met de website en de UITagenda. Zo kunnen we het centrum nog beter promoten, want dat is een uniek 'product'. Niet alleen door het gevarieerde aanbod van winkels, evenementen en horeca, maar ook door het onderscheidende element van de mediastad - de verhalenfabriek, zo je wilt."

Kjeld Vosjan, stichting Centrum Hilversum

"Samenwerking met Hilversum Marketing is voor ons waardevol om meerdere redenen. Wij programmeren in onze twee zalen zowel beginnende lokale als gevestigde internationale acts. Daarmee trekken we zo'n 65.000 bezoekers per jaar.

Muziek verbindt, zorgt voor reuring en heeft daarmee grote economische waarde voor de omgeving. Zo dragen wij bij aan de uitstraling van Hilversum. Hilversum Marketing helpt met de lokale promotie, werkt sectoroverstijgend en kan ons daardoor helpen met bijvoorbeeld combideals voor tickets, diners en overnachtingen. Zo versterken we elkaar.

Daarnaast realiseren we steeds meer events in co-eigenaarschap: De Vorstin inhoudelijk en Hilversum Marketing als facilitator, promotor en voor de verbindingen naar de stad. Dat is prettig werken, met korte lijnen en de mogelijkheid om snel te schakelen."

Wilco Witte, directeur poppodium de Vorstin